شاید دغدغه خیلی از شماها مثله من دانلود کردن ویدیو های شبکه های مثل اینستاگرام و حتی سایت یوتیوب می باشد. اینستاگرام و یوتیوب همواره یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران ایرانی بوده و هست اما یکی از محدودیت‌هایی که خود اینستاگرام  برای این نرم‌افزار قرار داده و همینطور وبسایت یوتیوب، عدم دانلود کردن عکس یا فیلم است.

در این مقاله قصد دارم با معرفی نرم‌افزار کاربردی به شما آموزش بدهمم که چگونه دانلود ویدیو از اینستاگرام و یوتیوب را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام:

1-دانلود فیلم از اینستاگرام با نرم‌افزار iGetter for Instagram Pro برای دیوایس های اندروید

برنامه iGetter for Instagram Pro نام یک نرم افزار کاربردی و یا به گونه ای می توان گفت که یک پلاگین یا افزونه کم حجم در زمینه دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام برای اندروید می باشد که توسط استودیو Yahami Lab منتشر شده است. به کمک این اپلیکیشن خاص خواهید توانست در سه مرحله تصاویر و کلیپ های مورد علاقه خود را با ساده ترین حالت ممکن از سرور های اینستاگرام دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید iGetter for Instagram Pro

 

۲– دانلود فیلم از اینستاگرام با نرم‌افزار insta download برای دیواس های ios (ایفون)

با استفاده از نرم افزار حرفه‌ای و کاربردی Insta Download – Video & Photo  برای دانلود و ذخیره‌سازی ویدئوها و تصاویر در اینستاگرام که توسط ZN Studio برای ایفون و اندروید منتشر شده است. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید به راحتی عکس‌ها و ویدئوهایی را که در اینستاگرام میبینید در گوشی خود ذخیره کنید.

دانلود نرم افزار ایفون Insta Download

 

3- دانلود فیلم از اینستاگرام به کمک وبسایت download gram ( کامپیوتر )

به کمک وبسایت download gram می‌توانید به راحتی با کپی کردن لینک پست یا ویدیو مورد نظر خودتون اون رو دانلود کنید، به علاوه در این سایت می‌تونید با کپی کردن لینک IGTV هر کانالی به راحتی هر فیلمی رو دانلود و تماشا کنید.

برای ورود به سایت download gram کلیک کنید.

 

آموزش دانلود ویدیو  از یوتیوب:

1- دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار SnapTube برای اندروید

با نرم افزار SnapTube – YouTube Downloader به راحتی میتوانید ویدیوهای موجود در یوتیوب را با کیفیت های متفاوت دانلود کنید. این برنامه با حجم کمی که دارد، از قدرت بالایی برخوردار بوده و ویژگی های متنوعی دارد. این برنامه به راحتی می تواند جایگزین برنامه پیشفرض دستگاه شما برای دیدن ویدیوهای موجود در یوتیوب شود.

بعد از نصب نرم افزار وارد یوتیوب شوید، ویدیو خود را انتخاب کنید و در حین اجرای ویدیو یک دکمه Download برای شما ایجاد می‌شود که با کلیک کردن بر روی آن می‌توانید به راحتی ویدیو های مورد نظر خود را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Snaptubeapp

 

۲. دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار Document برای ایفون

نرم افزار Documents by Readdle مرکزی برای تمام فایل های شما. خواندن، گوش دادن، مشاهده، حاشیه نویسی تقریبا هر چیزی که شما بر روی iPad و آی فون خود می خواهید. فایل ها، اسناد، کتاب ها، هر گونه مطالب در اسناد را می‌توانید دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به سادگی فیلم های YouTube را دانلود و تماشا کنید.

نرم افزار را دانلود و نصب کنید، وارد یوتیوب شوید و ویدیو خود را انتخاب کنید و گزینه Share را بزنید و سپس Copy Link را انتخاب کنید. نرم افزار Documents را باز کنید و از پایین و سمت راست صفحه، آیکون بروزر را انتخاب کنید.

حالا باید به یکی از سایت هایی بروید که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب را فراهم می کنند. سایت های زیادی برای این کار در دسترس هستند. پیشنهاد ما PickVideo است.

زمانی که وبسایت PickVideo باز شد، بر روی فیلد Enter the video link ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید. سپس گزینه paste را بزنید تا لینک اشتراک یوتیوب که کپی کرده اید، وارد شود. گزینه download را بزنید و صبر کنید تا صفحه جدید لود شود.

دقت کنید که با انجام این مراحل فایل شما کاملا ذخیره شده است، اما نه در گالری عکس یا camera roll گوشی آیفون شما. به نرم افزار Documents برگردید و از پایین و سمت چپ، آیکون فولدرها را بزنید. در لیست فولدرها، Downloads را باز کنید.

لیست فایل هایی که دانلود کرده اید، در این فولدر نمایش داده می شود. فایل مورد نظر را پیدا کنید و آیکون تنظیمات (سه نقطه) را در کنار آن انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می ود، گزینه Move را بزنید. سپس move to را انتخاب کنید تا فایل به camera roll منتقل شود.

دانلود نرم‌افزار Documents از ایتونز

 

۳. دانلود ویدیو از یوتیوب با گوگل کروم برای کامپیوتر

یکی از راحترین راه های دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از فروشگاه یا اکستنشن کروم است، شما با دانلود و نصب افزونه محبوب Video Downloader professional می‌توانید به راحتی با مراجعه با وبسایت یوتیوب ویدیو های مد نظر خود را دانلود کنید.

نکته: بعد از اجرای ویدیو در قسمت سمت راست بالا بر روی ایکون دانلود کنید تا لیست کیفیت های موجود را مشاهده و دانلود کنید.

Video Downloader professional

 

امیدوارم با این مقاله مثله من مشکلتون حل شده باشه و تماشا و دانلود فیلم ها لذت برده باشید 😉 😎

دیدگاهت رو با من در میان بگذار !